Reds Socials

twitter facebook

jueves, 12 de diciembre de 2013

Avui algo diferent...

I es que avui toca algo diferent. Crec que tots deuriem de viure una experiencia així perque, a més de millorar el nivell i la fluidessa, es una gran oportunitat per a coneixer moltíssima gent nova de totes les parts del mon.
 
Vos vuic parlar dels cursets a l'extranjer, concretament a Anglaterra.
 
Aquest estiu vaig tenir la sort d'anar 2 setmanes a un curs d'anglés a Londres. Tot pensat i fet! Vaig vore l'oferta i em vaig llançar a per ella. El resultat d'aquesta locura? 2 setmanes que no oblide i la millora en l'anglés.
 
L'escola em va donar totes les facilitats possibles, sempre estaven dispostos a ajudar en alló que ens fera falta als estudiants, al igual que la persona encarregada de l'allotjament. I es que ixir fora de casa, durant 2 setmanes, sense coneixer a ningu, i en un altre país, fa que aprengues si o si.
 
Vos recomane que, si podeu permitirvos-eu (perque viatjar a Londres es bastant car), visqueu aquesta experiencia.
 
No vos arrepentireu!!!!


PICADILLY CIRCUS
 

 
TRAFALGAR SQUARE  &  NATIONAL GALLERY

 BIG BEN

No hay comentarios:

Publicar un comentario